התחדשות בסטייל, הפכי את הארון לבוטיק הפרטי שלך. ייעוץ סטיילינג אישי, לימור בכר סטייליסטית אישית

הטעויות שגורמות לנו להיראות מבוגרות – להתלבש בסטייל בכל גיל

מה שמתאים לגיל עשרים אינו מתאים לגיל ארבעים

ברור לכולנו שהסטייל שמתאים לגיל ארבעים איננו מתאים לגיל 20 ולהיפך, אז אלו צעדיים עלינו לנקוט כדי לא להיראות פטתיות או כאלו שמתאמצות יותר מדי.

מהן הטעיות העיקריות אשר גורמות לנשים להיראות מבוגרות יותר.

  1. לקנות בגד של מישהי אחרת

    כמה פעמים התפלאתן מהסגנון והלבוש המופלא של מישהי אחרת ומיהרתן לקנות דומה? וזאת מבלי ששקלתן באמת אם זה באמת מתאים לכן?להתבונן בתמונה מקטלוג ואז לחשוב, “אהה, אני אקנה את זה” זו טעות נפוצה. במקום זאת אני עלינו להתמקד בקניית בגדים שמתאימים למבנה הגוף שלנו ולאישיותנו, במקום להעתיק בגדים שנראים נפלא על מישהו אחר.את עדיין יכולה לקבל השראה מנשים אחרות שאת מעריצה את חוש האופנה שלהן בין אם זו ידוענית, השכנה שלך או ביתך. בחרי אלמנט מהתלבושת את באמת אוהבת, המחשוף, הצבע או כל דבר אחר ושלבי זאת בתלבושת שמתאימה למבנה גופך ואישיותך.

  2. לבישת בדים זולים

    ככל שהשנים עוברות ואנחנו מפנימות ומבינות את האופנות החולפות, אנחנו קונות פחות בגדים ומתרכזות באיכות על פני בגדי מעצבים או בדים זולים ועליזים.לבשי בגד שזז טוב ו”יושב עלייך” כמו שצריךף לא בגד שברגע נוגעים בו הבד משנה צורה. החוק הוא די בסיסי, אם אין משקל לבד שכחי ממנו.שאת בוחרת בגד וצבע בד חשוב להתקרב לפתח החנות כדי לבחון את המראה של הבגד באור יום, לפעמים התאורות בחנויות יכולות להטעות.

    לאחר שבנית לעצמך קפסולות בארון עם יסודות טובים את תוכלי להסתובב עם הוספת פריטים אופנתיים בכל עונה.

  3. אל תנסי להיות מגמתית

    מגמות אופנה יכולות להיות מוקשים בכל גיל אך ככל שאנו מתבגרות הפחד מלהראות “מתאמצת” גובר ועולה לעיתים קרובות.הפתרון הוא בבחירת הדגשים של הטרנדים שאת אוהבת ולגרום להם להשתלב במלתחה שלך עם פריטי לבוש שקבעת כיסודות במלתחה שלך.התייחסי לטרנדי אופנה כמודל להשראה ולא כאל משהו שצריך לשכפלו בדיוק.

  4. ביקור בחנויות

    למרות שהטרנדים משתנים מעונה לעונה החנויות בקניונים נשארות באותו קו עיצוב המייצג אותן.
    לכן שיטוט בחנויות הקטנות שמחוץ לקניונים היא דרך למציאת פריטים שיתאימו את סגנונך והבטחה לתלבושות מחמיאות. גם אם את אוהבת את הסנון הנועז של ורסצ’ה ומעצבים אחרים או בגדים אחרים מרשתות אחרות כגון H&M או קאסטרו. חפשי ומצאי חנויות עם סגנונות שאת אוהבת כדי לייעל את חווית הקניה שלך וכך תמנעי מרכישת פריטים אשר עליהן תתחרטי.

  5. התעלמות מפרופציות

    פרופורציה היא המפתח בכל הנוגע להתלבשות בסטייל בכל גיל. חשוב להשיג את האיזון של התלבושת כך שאם תבחרי פריט עם הרבה נפח לחצי התחתון שלך, בחרי לחלק העליון פריט הדוק ולהיפך.שיקול חשוב מאוד לבחור אילו פרופוציות מחמיאות לך, שהם כמובן תלויות במבנה הגוף שלך. ייתכן וגינס עם מותניים גבוהות באופנה אבל מבנה הגוף שלך לא מאפשר זאת, כדאי לבחור גינס בגזרה אחרת.

  6. את מנסה להסתיר לעיתים קרובות אנו חושבות שלבוש טוב פירושו לכסות את כל הפגמים שלנו, עד כדי כך שנשים לובשות תלבושות רחבות וחסרות צורה שלא מחמיאות להן בכלל.הגדלת נפח או ריבוי בד הם רעיון טוב אלא אם כן בדים שיובשים עלייך טוב ומחמיאים לך.אם ישנם חלקים שאינך מרגישה בנוח עם בגד הדוק בחרי בגדים שקצת רופפים מעליהם במקום הרבה בד שמאוד מבגר.
  7. הלבשה תחתונה

    מטרת ההלבשה התחתונה היא למסגר את גופנו, לכן יש לשים דגש להלבשה תחתונה טובה, כך הבגדים שאנו לובשות ייראו הרבה יותר טוב. אם את לובשת חזייה ישנה ושקועה, המרחק בין החזה שלך לירכיים יתקצר, אז תשקיעי בחזייה טובה ותחתונים שיושבים ואוספים את כל מה שצריך.תזכרי הלבשה תחתונה לקויה יכולה להרוס את התלבושות המדהימות ביותר.

  8. ללבוש הדפסים עדינים

    את את מתכוננת ללבוש בגד עם הדפס עדיף שההדפס יהיה מודגש ולא עדין. הדפסים עדינים לרוב נותנים השראה בוגרת וכן כשאת לובש הדפס עדיף שהוא יהיה עם צבעים עשירים ועם הדפסים דרמטיים.

לכי עם תחושות הבטן שלך

לעולם אל תקני משהו שאת לא מרגישה בו נוח, קני רק פריטים שמחמיאים לך ואת מרגישה איתם בנוח. פריטים אלו בדרך כלל יגרמו לך להיראות במיטבך וכל פריט שלא יעמוד בקריטריון זה יעלם בארון הבגדים.

בחרי תלבושות שגורמות לך להרגיש בטוחה שמחה וזוהרת, לעולם אל תנסי להסתתר.

לימור בכר – סטייליסטית אישית – ייעוץ סטיילינג אישי, סדנאות והרצאות סטיילינג

עוד טיפים של סטייליסטית אישית

שירותי סטיילינג אישי מובילים

בחנות או בבית ולא מצליחה להחליט, סטיילג מקוון…

מרגישה שאין לך מה ללבוש?
חידוש המלתחה…

חסכי זמן וכסף, בניית מלתחה חכמה ומושלמת…

ייעוץ סטיילינג מושלם למלתחה ולוק מושלם…

נגישות
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה
      החל קופון
      גלילה למעלה
      לימור בכר - סטייליסטית אישית - לוגו - 50inStyle

      איזה כיף
      שנרשמת!

      ביחד נתלבש
      על החיים!

      לימור בכר - סטייליסטית אישית

      לימור בכר – סטייליסטית אישית

      לקבלת פרטים

      השארי פרטים ואחזור אלייך בהקדם

      לימור בכר - סטייליסטית אישית - לוגו - 50inStyle

      ההודעה נשלחה בהצלחה,
      אנו ניצור איתך קשר בהקדם!

      לימור בכר - סטייליסטית אישית

      לימור בכר – סטייליסטית אישית

      יש לכם שאלה?

      אם אתם מתלבטים או שיש לכם שאלה,
      השאירו הודעה ואחזור אליכם בהקדם.