מהו סטיילינג עבורי

לימור בכר - סטייליסטית אישית 50inStyle

בכל סיטואציה שאנחנו נמצאות הלבוש אותו אנו לובשות ישדר וירמוז מי אנחנו מה הנטיות שלנו וישפיע על תפיסת הסביבה מי אנחנו.

הלבוש שלנו חשוב, לא משנה מה נלבש, ארמני, זארה או לבוש ספורטיבי. מה שאנחנו לובשות מרמז מי אנחנו. האופן שבו אנחנו מתלבשות או יותר נכון הסטייל שלנו משפיע על בריאות הנפש שלנו ויכול להניע אותנו לשנות את ההתנהלות במצבים שונים.

כולנו מכירות את המשפט “אין שני לרושם ראשוני” לכן כשאנחנו ניגשות לראיון עבודה אנחנו מקפידות על המראה והנראות. אנחנו מקפידות על הצבעים ועל הפרופורציות וזאת כדי לעשות את הרושם הראשוני ברגע שנכנסנו לחדר. אנחנו פוסקות ושופטות תוך שניות לגבי האדם השני אפילו שאנחנו לא מכירות אותו או אותה. האם זה הוגן? האם זה רלוונטי? התשובה לא משנה כי הרי רובנו עושות זאת.

סטיילינג מוצלח לא מסתכם ברושם שהשארנו על אחרים אלא חשוב יותר, על האופן שבו בגדים ואביזרים גורמים לנו להרגיש.

כולנו מכירות את הסיטואציה שקונים נעלי ספורט לילד, ישר הוא מרגיש שהוא אלוף העולם, או לילדה שמלה והיא ישר מרגישה נסיכה. נכון התבגרנו ואנחנו לא מראות את התחושה הזאת, אבל בתוך תוכנו היא קייימת, לכן אנחנו מקפידות ללבוש את הבגדים הנכונים לסיטואציה הנכונה ולמטרה שאליה אנחנו מכוונות.

כדי לקבל את ההרגשות האלו אנחנו לא צריכות ללבוש בגדי מעצבים או לרדוף אחרי אופנות משתנות, כל מה שאנחנו צריכות זה למצוא את הבגדים, הצבעים והאביזרים המתאימים לנו, כך שכל פעם שנלבש אותם נדהים את עצמנו במראה. 

האם אנחנו צריכות להתאים את הסטיילינג למקצוע שלנו? ממש לא! כל יום הוא יום חדש שבו אנחנו נחשפות לאין ספור הזדמנויות אם במודע או לא, בסטיילינג נכון אנחנו נעצים את הרגשות שלנו וכך נשפיע על הנראות והאנרגיות שלנו ולא נפסיד את ההזדמנויות שנקרות לנו.

סטיילינג נשען על מרכיבים פסיכולוגיים עמוקים, הדימוי שלנו ואיך שאנו נראות זה נוגע במקומות הרגישים והכואבים שלנו, וכמעט לכולנו יש מקום כזה. הסטיילינג עוזר לנו להשתחרר מקיבעונות, להתלבש, להיראות  ולשדר לסביבה את מה שאת תקבעי לשדר.  אנחנו סוחבים איתנו כל מיני “כללים מיושנים, לא ללבוש צבעים מסוימים יחד, שחור זה מרזה” או שבגד עם פסים לרוחב, משמין. אין כללים אין קיבעונות מה שחשוב איך את מרגישה ומה את רואה במראה.

תפקידי כסטייליסטית היא לפצח את הנוסחה הזאת עבורכן ולתת לכן את הכלים כדי שכל פעם מחדש תפתיעו את עצמכן ותצאו לדרך עם ביטחון עצמי. אנחנו נמצא את מה שגורם לכן להרגיש נהדר ואתן תעבירו את המסרים וכך תשיגו את המטרות שלכן.

אולי יעניין אותך שירותי סטיילינג אישי

בחנות או בבית ולא מצליחה להחליט, סטיילג מקוון…

מרגישה שאין לך מה ללבוש?
חידוש המלתחה…

חסכי זמן וכסף, בניית מלתחה חכמה ומושלמת…

ייעוץ סטיילינג מושלם למלתחה ולוק מושלם…

נגישות
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה
      החל קופון
      גלילה למעלה
      לימור בכר - סטייליסטית אישית - לוגו - 50inStyle

      איזה כיף
      שנרשמת!

      ביחד נתלבש
      על החיים!

      לימור בכר - סטייליסטית אישית

      לימור בכר – סטייליסטית אישית

      לקבלת פרטים

      השארי פרטים ואחזור אלייך בהקדם

      לימור בכר - סטייליסטית אישית - לוגו - 50inStyle

      ההודעה נשלחה בהצלחה,
      אנו ניצור איתך קשר בהקדם!

      לימור בכר - סטייליסטית אישית

      לימור בכר – סטייליסטית אישית

      יש לכם שאלה?

      אם אתם מתלבטים או שיש לכם שאלה,
      השאירו הודעה ואחזור אליכם בהקדם.