תמונת נושא לכתבה בערוץ7 כיצד סטייליסטית תורמת להופעה

האם סטיילינג אישי הוא כלי עזר או מותרות?

האם סטיילינג אישי הוא כלי עזר או מותרות?

אני בטוחה שמעתן את המושג “סטיילינג”, לרוב הוא מתחבר עם מפורסמים או אנשי ציבור, העיקר נשים אשר שוכרות להן סטייליסטית אישית להתאמת הבגדים שלהן לאירועים שונים.

מחשבה זאת גורמת לרוב השנים לשגות במחשבה על נושא הסטיילג ובכלל אינן מודעות לתרומה שיכולה להיות לסטייליסטית אישית מקצועית להופעתן הכללית, להרגשתן ולביטחון העצמי..

סטיילינג אישי הוא הרבה יותר מאשר סיוע בבחירת בגדים מתאימים, בעזרת כלים של סטיילינג ניתן לסייע משמעותית לכל אישה וגבר להיראות ולהרגיש טוב יותר, להביא לכדי ביטוי את המאפיינים החזקים והאסתטיים שלהם ולהתנהל בעולם עם יותר ביטחון עצמי כך שישאיר רושם משמעותי יותר על הסביבה.

סטיילינג אישי נכון הוא הבאת האני העצמי שלך לכדי ביטוי

אנחנו שונים אחד מהשני מבחינה חיצונית וגם מבחינת אופי ואישיות. הסטיילינג שלנו, הבגדים שאנחנו לובשים והצבעים שאנחנו משתמשים בהם מבטאים את מי שאנחנו והייחודיות שלנו. כאשר זה מתבצע בצורה מקצועית ועל ידי סטייליסטית עם ניסיון וכישרון לדבר התוצאות שמתקבלות הם מרשימות וניכרות לעין. יותר חשוב השינוי החיצוני גורם באופן עקיף וישיר להתנהגות שלנו ולבטחון העצמי שלנו.

לימור בכר - סטייליסטית אישיתבעולם הסטיילינג האישי מסייעים ללקוחות לאפיין את מבנה הגוף שלהן, להבין מהן הגזרות והצבעים המתאימים להן יותר, לשלב בצורה טובה ואסתטית יותר בין פרטי לבוש ואביזרים שונים, להבין מה כדאי לטשטש ולהסוות מעט וכיצד לעשות זאת בצורה מוצלחת  ועוד. כל אלו הם תהליכים אשר מסייעים במהירות רבה יחסית לאותה לקוחה לשנות את המראה היומיומי שלה בצורה משמעותית, ללא צורך בקנייה מופרזת של אינספור פריטים חדשים או בתהליכי יופי יקרים וארוכים.

עולם הסטיילינג האישי מסייע לאינספור נשים מדי שנה לשנות משמעותית את המראה שלהן בצורה חיובית ולכיוון רצוי, כמו גם להרגיש טוב יותר עם עצמן ולחוש כי הן מביאות את הייחודיות האישית שלהן לידי ביטוי אסתטי ניכר.

הביקוש לסטיילינג אישי עולה מיום ליום והמודעות של הסטיילינג והשפעתו עלנו יוצר ביקוש לסדנאות סטיילינג, נשים רבות מתנסות בסדנאות סטיילינג – אלו הן סדנאות המועברות על ידי סטייליסטית אישית מקצועית. סדנאות הסטיילינג הינן סדנאות חוויתיות ומעצימות.מעבר לשירותי הסטיילינג הניתנים לכל אחת מהנוכחות בסדנא מדובר גם בחוויה מעצימה ומרגשת במיוחד, חוויה של קירוב נשים והעצמה הדדית משותפת דרך אבחון עצמי, התאמה של סגנון לבוש ועוד.

לימור בכר - סטייליסטית אישית - סדנה בבית מארח המשתתפות בסדנאות הסטיילינג מגלות כיצד לאבחן את מבנה הגוף שלהן בצורה מדויקת ומועילה לצורך התאמה של ביגוד, כיצד להשתמש בבגדים הקיימים כבר במלתחה שלהן בצורה טובה ומתאימה יותר, איך לבחור את הצבעים המתאימים להן יותר באופן אישי, להדגשה ושיפור הופעתן במתן דגש להדגשת החיובי והסתרת השלילי.

החוויה הכללית המתקבלת היא בלתי נשכחת, הן מבחינת החוויה והן מבחינת הכלים היעילים שמקבלת כל אחת מהמשתתפות, כלים שמסייעים לה לאורך שנים לאחר מכן. בנוסף לחוויה ולכלים שהן מעניקות, מהוות סדנאות אלו מרחב המאפשר אינטראקציה והתקרבות אל נשים אחרות, על רקע תחום הסטיילינג ושיפור ההופעה האישית.

לימור בכר – סטייליסטית אישית, ייעוץ סטיילינג וסדנאות סטליינג

 

עוד טיפים של סטייליסטית אישית

שירותי סטיילינג אישי מובילים

בחנות או בבית ולא מצליחה להחליט, סטיילג מקוון…

מרגישה שאין לך מה ללבוש?
חידוש המלתחה…

חסכי זמן וכסף, בניית מלתחה חכמה ומושלמת…

ייעוץ סטיילינג מושלם למלתחה ולוק מושלם…

שאלות ותשובות

אופנה או  הטרנדים הינם בעצם כלי שיווקי של חברות האופנה לגרום לנו לקנות עוד או לשנות דפוסי לבוש. 

לכל אחת מתאים סגנון לבוש משלה בהתאם לפרופיל הסטיילינג שלה. 

לאחר שאת יודעת את פרופיל הסטיילינג שלך תוכלי לרכוש פרטים בהתאם כך שיתאימו לך.

סגנון הלבוש  זו אמירה! 

בעזרת סגנון הלבוש שלך את מעבירה מסרים בונה את התדמית שלך ובעצם מבליטה את עצמך.

לכל אחת יש מבנה גוף ייחודי שצריך להתייחס באופן אישי ולבצע התאמת צבעים כדי שיבליטו את מי שאת.

לכל מבנה גוף ניתן לעשות התאמת לבוש מושלמת ועל ידי כך גם את התאמת הסגנון.

ייעוץ הוא אבחון עמוק שמביא לידי ביטוי את ה”אני העצמי” של כל אחת ואחת. 

בסופו של דבר את רוצה להביא את עצמך לידי ביטוי, להרגיש הכי נוח ולהיראות במיטבך.

כמו כל דבר בחיים סטיילינג ניתן ללמידה והוא מותאם באופן אישי לכל לקוחה.

ברור!! כאשר את אוהבת את מה שאת רואה במראה באופן מיידי הביטחון העצמי שלך עולה. הרגשות והמרכיבים הפסיכולוגיים שלנו  משפיעים על צורת הלבוש שלנו. בעזרת ייעוץ סטיילינג את תלמדי איך להשתחרר מקיבעונות ותלמדי להתלבש, להיראות ולהעביר את המסרים שאת רוצה להעביר לסביבה.

לאחר פגישה קצרה אני בונה איתך פרופיל סטיילינג מותאם אישית שבו נאבחן את מבנהגופך והצבעים המתאימים לך. ייעוץ הסטיילינג הוא כמו כל תהליך אימון והינו אישי, בסיום התהליך את תצאי עם כלים מתאימים להמשך.

מגיעות אליי נשים מכל מגזר, כאלו שנמאס להם ממרדף אחרי קניות, כאלו שרוצות לעשות שינויים או פשוט כאלו שקשה להם לבחור בעצמן את הבגדים.

לפעמים אנחנו מושפעות מהסביבה או מהמדיה ומאבדות את אובייקטיביות

סטייליסטית מקצועית תדע לסנן את כל “רעשי הסביבה” ולהקשיב לצרכייך הייחודיים והמיוחדים כאחד. 

בעזרת שירותי הסטייליניג את תבני מלתחה שמתאימה לך באופן מושלם, מלתחה שמחמיאה לך ותתאים לכל אירוע. 

כך שרוב הטרנדים לא ישפיעו עלייך וכך תוכלי לחסוך כסף.

בחירת סטייליסטית אישית היא ייחודית למי שבוחרת, כלומר סטייליסטית של חברה שלך לא בטוח תתאים לך. היות והחוויה הינה מאוד אישית חשוב שיהיה חיבור וכימייה בינך לבין הסטייליסטית.
לפני שאת בוחרת סטייליסטית עקבי אחרי מספר סטייליסטיות המדיות השונות. אני מאמינה שהאינטואיציה הנשית שלך כבר תחליט בשיחת הטלפון הראשונה ואת תרגישי אם זו הסטייליסטית שלך.

תבחרי שאלות שיעמידו במבחן את המקצועיות של הסטייליסטית כגון היכן היא למדה והכי חשוב את האני מאמין שלה מבחינת סטיילינג. אל תשללי סטייליסטית בגלל גיל או מידות, אם הסטיילסטית מקצועית היא תדע להלביש כל אחת!

ישנן סטייליסטיות שגובות לפי שעה, אני יותר מאמינה במבחן התוצאה. כלומר את תדעי מה את מקבלת ומהו פרק זמן של הייעוץ. מבחינתי התוצאה והרגשתך היא המבחן אפילו אם זה ידרוש עוד  זמן ממני.

מטרת שירות הסטיילינג הינו לחסוך לך כסף ברכישות בגדים עתידיות כך שלא תרכשי בגדים מיותרים או לא מתאימים. שירותי הסטיילינג שלי בנויים בצורה מודולרית ולפי ניסיון שצברתי. את יכולה לבחור שירות ייעוץ בודד או שילוב של מספר שירותים. כמו כן ניתן לרכשו שירות ייעוץ מתמשך חודשי לפי צורך.

אחרי שירות הייעוץ אנחנו ממשיכות להיות בקשר ואני זמינה עבורך לכל שאלה. אני מאמינה שיצוצו לך שאלות והתלבטויות לפניי אירועים שונים או בקניית בגדים, שיחת טלפון או ווטסאפ ואני לרשותך.

נגישות
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה
      החל קופון
      גלילה למעלה
      לימור בכר - סטייליסטית אישית - לוגו - 50inStyle

      איזה כיף
      שנרשמת!

      ביחד נתלבש
      על החיים!

      לימור בכר - סטייליסטית אישית

      לימור בכר – סטייליסטית אישית

      לקבלת פרטים

      השארי פרטים ואחזור אלייך בהקדם

      לימור בכר - סטייליסטית אישית - לוגו - 50inStyle

      ההודעה נשלחה בהצלחה,
      אנו ניצור איתך קשר בהקדם!

      לימור בכר - סטייליסטית אישית

      לימור בכר – סטייליסטית אישית

      יש לכם שאלה?

      אם אתם מתלבטים או שיש לכם שאלה,
      השאירו הודעה ואחזור אליכם בהקדם.