לימור בכר סטייליסטית אישית

אהבה עצמית וסטיילינג אישי

“אהבה עצמית” – מה המחשבה שקופצת לך כשאת שומעת את צמד המילים האלו?

  • הצחקת אותי, למי יש זמן לזה?
  • שמעתי על זה, אבל לא אצלי.
  • – סתם פסיכולוגיה בגרוש.
  • עוד סיפור שבאים לספר לי.
  • מה זה יעזור לי בחיים.

שנים שעמדתי מול מראה ולא אהבתי את מה שאני רואה, “אני חייבת לעשות דיאטה”, “חצאיות לא יפות לי”, לבשתי בעיקר שחור, תמיד אמרו לי ששחור מרזה.
יום אחד חברה מתקשרת אליי ואומרת לי “בואי נלך לסדנת סטיילינג“, דבר ראשון שאמרתי לה, “עזבי אותך, סתם חראטה. באים למכור לנו חלום ואבי בכלל צריכה לרזות כ10 קילו כדי שאצליח להתלבש יפה“. החברה התעקשה והזמינה לנו כרטיסים וקבעה לי עובדה.
הגעתי לסדנה מהזה סקפטית ובקושי הקשבתי לסטייליסטית שדיברה, אבל פתאום הרגשתי שהסטייליסטית מדברת בהתלהבות מה שגרם לי לסקרנות, התחלתי להקשיב, אבל עד הרגע שהיא הציעה לי לבוא ולהתנסות, התנגדתי, “מי אני?”, “מה פתאום אני לא עולה למדוד בגדים מול כולם!” חברה שלי נתנה לי מרפק וניגשתי אליה.
מרוב שהייתי מבוישת בקושי שמעתי מה הסטייליסטית אומרת ואיך היא מלבישה אותי.
פתאום היא פונה אלי, “לימור תסתכלי במראה ותגידי לי מה את רואה?”
התבוננתי במראה והרגשתי שאני רואה מישהי אחרת במראה, הייתי בטוחה שהיא הביאה מראה שמעוותת ושמראה אותי רזה יותר. קצת נדהמתי, הורדתי את הבגדים והאביזרים שהיא הלבישה אותי, הצצתי למראה ולימור שאני מכירה חזרה.

לימור בכר - סטייליסטית אישית באותו רגע נפל לי האסימון, הבגד שלבשתי העלה לי לרגע את הביטחון העצמי, נתן לי להרגיש שאני נראית טוב יותר למרות שלא רזיתי. אז נפל לי האסימון שוואלה אני יכולה להרגיש טוב יותר אם אתלבש נכון יותר.

התחלתי לקרוא וללמוד את נושא הסטיילינג וסטיילינג אישי ומצאתי את עצמי בלימודי סטיילינג אישי ככל שהתקדמו הלימודים הרגשתי שהביטחון שלי עולה והאהבה העצמית שלי גדלה והבנתי שזה מה שאני רוצה לעשות שאהיה גדולה, אני אהיה סטייליסטית אישית.

לימור בכר - סטייליסטית אישית.החלטתי שזה הייעוד שלי בחיים ואני חייבת לעזור לנשים אחרות כמוני שנפלו שבי לטרנדים של אופנה ונמנעו מלהסתכל במראה.
הבטחון העצמי שלי עלה ועלה והבנתי שמי שאני זה בסדר גמור, אני לא טובה בהכל, אבל אני מקבלת את מי שאני על החוזקות, החולשות, הפחדים, הכאבים ושאר הדברים שאני לא אוהבת או רוצה להסתיר.

פתאום אני מרגישה שאני לא צריכה להראות כמה אני חזקה או כמה אני יודעת התחלתי להפנים ולהבין שמי שאני זה בסדר גמור. הבנתי ששינוי הלבוש שלי או יותר נכון הסטיילינג האישי שלי גרם לי לשינוי תודעתי מבלי שירדתי קילו ומבלי שהתאמצתי, בסך הכל התלבשתי נכון.

היום ברור לי שככל שהביטחון העצמי גדל והאהבה העצמית שלי גדלה יותר קל לי להציב מטרות ולעשות את מה שצריך כדי להשיג אותם.

הבנתי שהבגדים שאני לובשת והסטיילינג האישי שלי נותן לי כוחות לעשות את מה שאני רוצה, מעלה לי את הביטחון.

היום אני יכולה להגיד בביטחון שאני יכולה ומסוגלת  ללוות נשים שנמצאות במצב שהייתי בו למצוא ולגלות את הבטחון העצמי והאהבה העצמית. אני מוצאת איתן את הדרך לאושר הפנימי שלהן, בעזרת שיטות סטיילינג שפיתחתי בניתי תהליך למציאת האושר הפנימי ובנוסף לכך אני מצליחה לחסוך כספים ברכישות בגדים מיותרים ולהבין שמה שיש לנו בארון לרוב זה מספיק ולפעמים צריך לעשות קצת תיקונים.


לימור בכר - סטייליסטית אישית  

נגישות
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה
      החל קופון
      גלילה למעלה
      לימור בכר - סטייליסטית אישית - לוגו - 50inStyle

      איזה כיף
      שנרשמת!

      ביחד נתלבש
      על החיים!

      לימור בכר - סטייליסטית אישית

      לימור בכר – סטייליסטית אישית

      לקבלת פרטים

      השארי פרטים ואחזור אלייך בהקדם

      לימור בכר - סטייליסטית אישית - לוגו - 50inStyle

      ההודעה נשלחה בהצלחה,
      אנו ניצור איתך קשר בהקדם!

      לימור בכר - סטייליסטית אישית

      לימור בכר – סטייליסטית אישית

      יש לכם שאלה?

      אם אתם מתלבטים או שיש לכם שאלה,
      השאירו הודעה ואחזור אליכם בהקדם.